mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 24, 2010

minah pnya GRADUASI

mak ngan anak kesayangan.. heheh...
<<>>

ari jumaat baru-baru nih.. adik aku yg hampir2 bongsu 2 da hari graduasi. pulun punya pulun.. last2 aku pon p la nengok dia.. mlm b4 aku blik png.. mak ada kol.. suwuh aku ajak mr. fariz.. aku pon cian kt mak aku.. aku pon pujuk la mr fariz ajak bawakan kami p transkrian.. last2.. BERJAYA.. eheheh..

masa yg dijanjikan :: kul 8. (habis kul bapa ek?? )
hari :: jumaat ( alamak... mr fariz kna p smyg jumaat)


tibalah hari yg dijanjikan..
dengan semangatnya mak aku kejut kul6.30pg..
waaaaa.. mak awal lg la.. haihh...
hehe...

pas2 dlm dok siap2.. blom pon pkai tdung lg...
the black saga terpaking depan umah aku....
dengann tekejutnya aku jerit kt mak aku..
"mak.. fariz dh sampai..."
adoi.. lom pkai tdung lg... tetiba fon bunyi...
"org dh sampai"
"ok2.. jap2.. tngu.."

sesi otw di potong..
sesampainya kami kt sana..
trus p daftar.. trus msok dewan.. hehe
aku teman mak msok.. >> pengetua dok berucap... boring tol..
ok.. it' da time...
farom 5 pnya sesi graduation..
aku pon dengan semangatnya bgun..
xcted nk p amek gmbo.. cari punya cari last2 nmpak la cik ct depan mata..
aku pon suwuh la minah nih senyum..di leh kta "woi malu la"
sentap sejenak.. tp x pa.. aku amek gak gmbo minah nih...
mak aku dengan bangganya dia ckp..
ni nama ct...
wow.. tertinggi math... ( hebat gak minah ni math.. mesti turun dr aku nih.. hehe)

ni aminah.. dia kta depan dia nama amin..

sengeh2 apa.. mata x pandang kmra langsung.. apa da..

pas2 aku dh mlas nk amek gmbo..
aku pon p kt khmah..
temankan mr fariz.. heheh...
sembang pnya sembang.. x sedaQ mak tetiba kuaQ dr dewan..
ehem2.. cover ckit.. hahah..
ok2... udah le cita nih..

hahha.. pas suma student2 yg dirai kuaQ.. aku pulun lagi mencari ct..
nk bg kamera.. heheheh..
setengah jam aku tunggu minah ni..
bila dia mai.. aku pon amek gmbo mak ngan ct..
hhaha.. pas2 aku tgj jam.. waaa.. dh kul 12..
sempat ka mamat nih nk blik p keje lak..
sian2.. tetiba.. mak aku tnya soalan..
"fariz.. sembahyang sekat sini jelah.."
"x pa m.cik.. sempat sembahyang kt seberang jaya"

dia ngan kengkawan dia....

x sangka aku lg tinggi.. hahaha... bangga wooo..

pas sampai kt seberang jaya.. parking lak x dak..
nk p kt lg 1 masjid..
perkara yg agak2 lawak..
pas 2 minit dia kuaQ..
tetiba dia ketuk pintu..
" skang kul bapa? awat depa dh bg salam"
haihh.. x sempat nk sembahyang jumaat..
mak kata" sian hang fariz.. 2 la m.cik suwuh smbhyang kt masjid td x mo"
hahah...
pendekkan cita..
masa nk blik dh.. mak ajak p mkn lak.. masa mkin suntuk..
cari pnya cari kedai.. last2 mkn kt penaga ja..
p la msok kedai 2.. tp apa lah nasib kami.. nasik abih.. time nk undur keta nk p kedai lg 1..
tetiba.. dummm!!!
waaa.. apa plak nih.. apa dh jdik nih..
sampai je kt kedai lg 1.. tros kluaQ tengok apa dh jdik..
waa... bercalar.. keta baru kuaQ 2 ari.. heheh.. ape la nasib..
makan pon jadik x lalu..

emm.. k.. abis cita.. heheh..



0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku