mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

bila namanya F.R.I.E.N.D.S


aku epy bila ngan kwn2 aku...
aku nk kwn2 aku epy bila ngan aku..
aku akn try bg kwn2 aku epy ..
aku epy dpt kwn2 cm kwn aku...
thanks for being my friends.... < cm hebat ja speaking2 nih>
kwn2 kt skpg....
kwn2 kt sggs.... * nk sebut nama bnyak sgt. t x sbt kecik ati lak.. ish2.
kwn2 kt ipda.. jay ejat, enda, anis, are, farah, bey, yan, bessy, dorin, dodi
kwn2 yg kenai scra sengaja & x sengaja < heheh.. da ka ek??>
kwn2 fb & blog..
kwn memana jelah.. < cm ramai sgt kwn.. hehe>
n yg knai aku..
aku syg suma org...
hope anda2 suma epy kwn ngan aku..

spacial thanks 2 all my friends...

kita kwn sampai mati*
ayat plg sopan..
kita kwn sampai akhir hayat kita...

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku