mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

berkurun suda...






salam.. udah lama aku x update.. huh...
nk share apa ek.. em.. aku mau kongsi raya yg suram..
taun ni 1st time aku n family raya dl keadaan yg agak suram..
suma da.. except.. AYAH...
wlupon dh hampir 8 bulan ayah x de...
aku n family x leh lupa sgla kenangan yg dia tinggai..
bnyak sgt... mcm2..
peringatan yg aku plg ingat...

''t pas ayah dh x dak... jgn lupa semayang...
klu x larat nk bc Yassin kt ayah..
bc 3 Qul pon jadi la''...
duhhh..... RINDU ayah.

dh la aku nih anak pling kuat cari gdoh.. haihh..
ayah.. kinah mintak maap...

taun ni 1st time aku agak...
aku amek gmbo ngan mak..
x de langsung gmbo ngan ayah.. ni yg mkin pilu nih..

emm.. x mo cdeh2.....
k2. kita cita yg epy2 k.. heheh..
raya ke3.. wat makan2..
waaa.. bez2.. hehe.. kumpul suma adik bradik keturunan tok liah..
wlupon x suma yg mai.. tp ttp meriah.. heheh..

meh nk share ckit...
3 beradik pompuan.. heheh..


my beluved adik... KAMAL. seorg yg pemalu... time nih dia sakit gg.. yg 2 x bpa mau senyum.. klu x.. lebar je senyumnya.. heheh..:) smoga dpt bnyak a dlm upsr.. heheh.. km suma syg ang.. ok adik..

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku