mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 20, 2010

bila rindu...



terasa sgt2 rindu ayah.. teringin sgt nk jumpa ayah lg.. tp kali ni x mau gaduh ngan ayah.. nk dengaQ ckp ayah.. nk wat apa ayah suruh.. nk ikut setiap arahan ayah.. x mo membantah langsung.. nk ayah rasa nak-anak dia bek2 ja.. huh.. rindu sgt2.. thanx ayah.. jdik ayah yg amat2 penyayang.. wlaupon msa ayah hidup kinah slalu kna mrah.. knah slalu x dgQ kta.. tp e2 yg membuat kinah rindu ayah sgt... wlaupon dh 9 bulan.. tp kinah rasa ayah tinggalkan kami baru semalam.. terbayang2 lg saat ayah yg dh kaku diusung dr van jenazah... saat ayah dimandikan.. saat kapankan ayah.. plg x leh lupa.. saat cuim dahi ayah.. dahi yang sejuk dan maseh berpeluh2... dlm ati kinah dok tunggu keajaiban.. tp yg dh pergi tetap pergi... kinah dh semakin kuat n boleh tima keadaan ni.. suma sekali skala rindu.. 2 ada la.. hope mak tabah dengan dugaan ni.. mak la mak plg kuat.. syg mak.. syg ayah...




ya ALLAH hanya padamu aku meminta..
kau ampunkan lah segala dosa-dosa ayah, mak, adik bdik n sluruh muslimin dan muslimat..
kau tempatkan lah ayah aku dalam kalangan orang-arang yang beriman dan beramal soleh..
kau tempatkanlah ayahku ini dalam kalangan para2 syuhada...
ya ALLLAH.. aku sangat2 merindui ayah aku ya ALLAH..
hanya kau yang memahami dan mengerti...
ya ALLAH kau tabahkan la hati dan jiwa kami sekeluarga...
kau anugerahkanlah kekuatan dan keteguhan iman...
ya ALLAH.....
AMIN..

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku