mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 18, 2010

lalalalal~

ah.. x tau la nk update apa.. tp jari cm geli2 nk update gak.. hahha.. emmm.. aku update gmbo2 jelah.. heheh.. lyan je..... ~~~

ngan ngOk2 yg mmg ngOk~

3 gaya yang berbeza.. boring pnya pasai.. hhahaha


time ngah jalan-jalan nk g kelas... nengok2 la kt math pnya coner.. tetiba ku teringat aku bwak cam.. trus bwk kuaQ.. trus snap pic.. hahah.. gmbo aku amen besa2 ja.. x la cm photographer.. heheh
jay yg semangat tunjuk dinding yg depa wat cm puzzle.. cun gak dinding nih.. tp klu nk wat gmbo pasport x leh rr gna latar nih.. kaler maler sgt.. heheh

ejat yg ska gantung2.. hahah.. nk amek gmbo ngan menda2 gntung..

x ketinggalan anis.. posing jgk dia.. hehe.. wlupon nmpak seline ngan puzzle 2.. sori anis... heheh..
ok dh abis gmbo tuk arinih.. heheh.. t rerajin update lg.. hahahahhhah
wassalam~~

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku