mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

amali~~ amali~~ kayu~~ kayan~~

amali.. amali.. amali.... waaaa..
kinah menjahit.. huh.. sesuatu yg amat2 mencabar..
pengang jarum.. masukkan benang....
wat jelah papa pon.. asalkan da 6 jahitan.. heheh...
hahah.. jahit punya jahit... ingat 3 jam 2 ckup..
rupa2nya.. terlebih suda... sepatutnya habis kul 12.15..
terlalu kepulunan punya pasai.. abis kul 1 lebih2.. hahah...
nk tunjuk kepulunan aku menjahit jahitan yang x seberapa..
hehe


aku tgh menjahit..

pas jahitan.. kna wat pertukangan lak.. haih..
yg nih mmg mencabar.. hahaha..
nasib la dl2 aku penah wat RUMAH.. hahah
ntah apa hala rumah la yg aku pnah wat..
aku nk thanx kt partner aku...
dobey

layan la gmbo2 yg x seberapa.. hehe..



hahah.. wat pa 2 tone??

abis itam projek aku.. tp x pela.. ok je.. heheh

4 di belakang: keje ngumpat...
4 di depan: sebok m'syelek..

penegasan : org blakang..

go tone go!!! said doddd


soooooooo... gloooooooosy... good job kinah & bey.

ejat + enda yg amat2 bz..
the smart box's owner.
si kecik vs si bekas beso...


emm.. sok UAK sdp... huh... smangat.. hehe
wish me luck!!
daaaa...
salam...


0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku