mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

water!!! water!!! water!!

notis dr PBA

arini 28.12...
bagun x awal n x lewat...
sedang2 je.. suam2 kuku.. heh
dlm kul 7.55am..
aku mamai2 p bukak paip air..
siti!!!!!!!!!!! air x dak.. *ngok la kinah*
notis dh kuaq lma.. dia yg p heboh2 kt org..
last2 cik kinah ni yg lupa..
tp mak kta air x dak kul10..
ni pe cer??
adeh.. selamat la smlm dh tahan air bnyak..
bleh la mandi.. haha..
suda wangi..
skang kalut lak..
tkot x dak kedai bukak nk beli gulai kt tok..
adeh.. 1 penanga aku pusing..
kedai yg aku harap x bukak..
da la 1 kedai.. cmni bek amek gulai kt umh ja..
b4 sampai umh singgah dl kedai.. beli acar limau *klu x tau wat2 ja tau*.
tok klu ada acar limau ni.. lalu mknnya...
sonok ja tgk.. sepinggan nasik abis..
dgn kekalutan yg ada..
naaa.. dpt 1.. bulat je..
betis molek aku kna ekzos moto..
anugerah tuk KEKALUTAN melampau..
adeh2.. cmna ni t mesti da parut.*bajet cm x penah ada parut*
hahaha..
jom kita main ZUMA..
:)





0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku