mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

hujan & sabtu.

hari :: sabtu
tarikh :: 11/12/2010

harini... haih2.. mcm2 perkara berlaku.. cm besa.. bgun tdo x la seawal mna.. memalukan je ank dara bgun lewat.. lewat x la smpai tgh ari.. stkt kul 8-9 je.. hehhe... emm.. tambah2 hujan lak.. lagi2 la sedap tdo.. sejuk je... tarik selimut... sambung tido.. kroih.. kroih2...

ok2 suda bgn.. menghirup udara segar.. hehe.. pas2 mandi.. siap2 nk g anto kak cik blik ostel dia.. arini la yg nk kna p perlis.. wat praktikal.. aku pon bulatkan semangat tuk anto dia.. ujan dok renyai2.. aku suwuh kak cik yg bwak moto.. blik mmg aku yg kn bwak moto.. hehe.. bernas pnya idea.. nmpaknya otak aku x la beku di sebabkan ujan.. haha

pas anto aku singgah petronas jap pas2 trus blik.. x teros gak la.. da la jgak layan corner.. hahah.. .. x leh nk rempit.. ujan.. jalan licin.. aku ni takot ckit sbb dok dgr mcm2 jenis xcdent.. aku pon cuak la.. bukan stkat cuak.. dh ketut sgla urat2 dh pon.. heheh.. lgpon aku ni pemandu berhemah.. aku dh pkai double baju.. tp still dok rasa sjuk.. mayb aku kna tmbah lelemak kot.. bak kata org.. sejuk sampai ke tulang.. x yah traffic lite dh.. trus je dia msok ke tulang.. meraban lak aku..

mak pesan beli gulai kt tok, prepaid, & i-talk.. aku pusing2 tgk semua kedai ttp.. aku pon trus blik.. pas2 nmpak kedai yg dekat umh ni bukak.. aku pon p la beli prepaid ngan i-talk.. gulai x beli lg sbb kedai x sempat masak lg.. awai lg.. aku blik je.. dlm dok berangan.. tetiba terasa cm ujan lebat kt aku ja.. nah.. keta langgaq air.. abis basah.. mmg dasar kancil.. beso ckit ja dr aku.. t klu aku bwak hilux.. aku langgaq ang blik.. haihh...

sampai umh tros salin bj.. bkak laptop.. layan je.. pas2.. kuaq bli gulai.. b4 aku bgn td.. mak aku p bendang.. amek upah menanam.. tau ka apa 2 menanam.. paham2 jalah.. hehe.. masa dia dok jalan2 nk berteduh.. terpelecok.. naaa.. kn dh ceme lutut 2.. adeh.. jatuh saham mak aku.. n skang ni dh tdo.. x than pnya sakit.. sian mak aku..

k la.. aku pon rasanya cm nk tdo.. e2 jelah cita arini.. hhaha.. tq sudi membaca..

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku