mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

berdebar n sgt2 berdebar

assalamualaikum & slmt sejahtera..

dubdabdubdab

januari.. januari.. januari… bulan 1.. bulan 1… adeh.. sudah mau menjelma suda.. cepatnya taun 2010 berlalu.. taun 2010 yg penuh ngan dugaan dan cabaran yang sukar aku lalui.. Alhamdulillah.. aku lalui gak ngan pahit… Syukur.. semua dpt ditempuhi..

aku jadik cmni sebab ::

1. kwn aku baru ja msok 21.. tp aku dh pon nk masok 22.. wah2.. agak tua disitu.. cmna ni??

2. Bulan depan genaplah setaun ayah aku pergi tinggalkan kami semua.. aku ni agak leh tima kenyataan.. moto yg ayah aku slalu bawak p kelaut dulu, sekarang sepupu aku gna buat p bendang.. bila aku dgr ja bunyi moto yg 10km leh dgr 2 aku cm nk jerit2 kata ayah balik.. tp malangnya aku ni mimpi ja.. ari2 g2.. adeh.. sgt2 rindu.. aku dh x mo rasa kehilangan sum1 yg aku syg..

3. Januari bererti citi suda abis.. wah2… mlasnya nk blik jitra.. adeh la.. awat cepat sgt.. haha * klu dok umh rasa cm nk je balik jitra cpt2*..

Aku berharap taun 2011 lebih baik dr taun ni.. dan jugak membawa kebahagian aku n family.. skang tiba masanya tuk aku fikir ttg family aku yg ramai org pandang rendah.. padang la serendah mna yg nk pandang.. sbb aku mmg agak rendah.. x mo ckp bnyak.. wassalam…

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku