mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

anak mami mamu..

hahah.. aku ni mmg org pure png..
tp aku ni x dak darah kacukan mami2..
bak kata org..
anak melayu tulen.. betoi ka??
sbb x dak pon keturunan mami dlm list keturunan tok nenek aku..
haha..
p memana klu da org tnya dok mana..
bila jawab PENANG..
mesti depa kta anak mami ka??
adeh.. cm ni pasni kna kta org PENAGA la..
tp bila sebut penaga..
da plak org tnya penaga kt mna..
susah la nk cita..
haih2..

tp klu anak mami.. ok gak..
da darah KACUK..
hhahaha.. kacuk 2..

anak mami kembali

p/s : layan anak mami kembali.. tv3.. hehe

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku