mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 2, 2010

jeliMELI kelapa..


kelapa @ nyioQ @ nyiur

hehehe..

menda yg sama kn2.. da lg ka sebutan selain dr yg atas...

COCONUT??

yg ni bahasa org kg aku.. hehe...

ok2.. mau cerita pasai jeli kelapa..

sgt rindu nk mkn..

awai2 taun dl mak aku da wat juai..

tp ckit2 ja.. ehehe..bleh la..

jeli yg mak aku wat mmg cdap...

mak aku belajaQ dr kak intan aku..

kak intan aku dok wat juai kt belah2 bangi sana...

suami dia keja ckgu..

tiap kali p sekolah... bw jeli kelapa juai..

mmg jilat bekas2 jeli 2 la..

hehe..

aku nk promote ckit.. skang kn musim2 kenduri..

sesapa yg nk order dl kuantiti yg bnyak... daerah2 bangi..

shah alam pon leh kot..

leh la m'manggil kontek2 my sweet cousin..

intan : 012 5760859

@

email : jannatul09@yahoo.com

aku bkn nk tpu.. tp jeli yg dia wat mmg cdap..

kot2 la day g penah rasa…

tagline dia..

SYIRA JELI KEPALA KELAPA

Mkn jeli kelapa ni time panas2 terik..

Mau bantai 4,5 cup.. heheh

Klu nk try yg aku wat..

Mai la PENAGA.. hahah..


ini ehsan pak cik google.



1 comment:

  1. Salam....tima kasih byk2 no promote jeli kita...xspecially area bangi hehe...smg murah rezeki kita semua...sayang kamu

    ReplyDelete

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku