mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

isnin @ bday kamen..

assalamualaikum
en kamen yg bru msok 19 taun.

pg yg ceria.. bgun2 trus on laptop.. gna puas2 dl..
japg klu si laki2 dh bgon.. depa ja yg asyik dok gna.. haih2..
arini 6/12/2010.. taun depan x kn kita dpt tarikh ni lg dh..
adeh.. masa berlalu sungguh pantas..
tkot lak nk p taun depan... kinah tgh merapu..
layan sat!!!..

en mohammad kamil bin abu seman.. baru ja masok 19 taun..
kamu udah makin menghampiri ketuaan.. hihhihihi..
moga pjg umo n murah rezeki..
leh huluQ2 sama kn2..


taun depan aku dh masok sem 5...
da lg 3 sem. adeh .. agak lma aku da kt c2..
x sangka sungguh...
pejam celik pejam celik dh nk msok 4 taun blajaQ..
pas taun 2012.. bru abis..
cmni x leh la nkk kwen 12/12/12..
heheh... tp lg cun klu 11/11/11
tp miss A dh pilih.. haha..
da sesapa nk jadik pasangan miss A??
promote 5 saat.. 1,2,3,4,5.. ok tmat suda promotion..
pnjgnya melalut...
sy rasa cm nk kwen je.. leh ke kwen muda ni mak??
mak mesti SHOCK klu aku kta nk kwen..
haha.. sapa nk kwen ngan aku??
pas tgk semanis kurma yg tajuknya :
"kawen muda"
aku pon jadik makin berkobar2 nk kwen muda..
tp aku cuma nk try ja.. klu x bahagia cmna, leh tinggai ja.. haha..
wat cm menda kwe ni mudah...adeh la cik kinah.
leh ka try2 kwen??
leh ka kwen men2??
kinah2.. cm budah2..
p men masak2.. kwen2 suda la..
hehe..
ok la.. nk wat keje2 bibik jap...
bg yg pmpuan2 yg lom kwen.. laki cmna yg anda suma idamkn??
bg laki lak.. pmpuan cmna yg anda2 suma idamkan??
adakah hnya pd kctikan / kekacakkan..
@ bnyak pd kekeyaan..
@ keimanan..
atau ketiga2??
klu kna plih salah 1 nk yg mna??







0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku