mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 20, 2010

termimpi2...

salam..
dlm bnyak2 menda kt dunia ni.. aku plg2 minat n paling2 mengharapkan ialah...
DSLR... huhuuhu.. bila nk dpt ni.. bila nk ckup duit nk bli menda ni.. aku mmg xcted dh..
time aku dh ckup duit.. kna tlg mak.. huh.. musnah.. skang.. dh mlas nk impun duit.. cmna ni.. bila la duit sekepuk nk jatuh ats riba aku..

ok2.. org kta klu nk menda yg kita idamkan.. kita kna usaha.. skang aku ngah mengusahakan.. aku nk carik keja part time.. da sesapa nk bg aku keja x?? dpt basic dlm 600 ++ sbln pon jadik la.. hehe.. da x??

keje apa yg aku mampu wat.. haih.. kinah2 wake up.. wat jelah papa keja pon.. haihh... 1 ja menda yg jadik penghalang antara aku ngan keje... MALAS.. aduh...

syyyyyyuhhh2.. kamu MALAS nyah dr idop sy...

k2.. kembali ke impianku... aku bercita2 nk dapatkan d90.. tp mungkin lg 10 taun bru dpt.. heheh.. so aku trunkan taraf 2 jadik d3000.. tp kwn2.. rasa2nya antara nikon ngan canon.. yg mana yg tahan lasak?? adakah betoi ke kptsan ni nk bli nikon d3000?? huh.. makin konpius...

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku