mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 6, 2010

k.o.s.o.n.g

emm.. daku suda sampai di bumi bertuah.. JITRA....

hehe.. aku pon x tau nk update apa... sat nk pk menda apa yg nk merapu..

nk p tnya mr. google la jap...

emm.. nk ckp apa lg ek.. x dak la.. aku cuma nk share pepatah2 dlm bahasa omputeh.. hahah...

"A friend is a present you give yourself."

emm.. aku ska pepatah omputeh nih.. aku rasa aku sgt x leh idop klu x dak kwn.. x leh nk ckp2.. aku ni kn mulut supa murai.. mna leh berhenti cakap.. tp kekadang aku jadi manusia plg malu.. hahah.. betoi ka??



kwn2.. makaceh ek jdik kwn aku.. mmg aku kdg2 menyekitkan ati ckit*ckit ke??
hahah.. ntah papa ja aku nih.. tp x pa..


aku ska kata2 nih.. hheheh... jap2..

sejenak ye.. nk mencari2 lgik.. heheh

"Love does not begin and end the way we seem to think it does. Love is a battle, love is a war; love is a growing up"

emm.. love = syg..

love ni x semestinya tuk CHENTA ATI je kn..

tuk FAMILY.. KENGKAWAN...

dan sesapa yg kita SAYANG..

nk SAYANG sumone 2 bkn snang..

tp klu dh SAYANG... bkn senang nk LUPA.. kn2. *sapa sokong... tekan Y.. hahah

tp kaseh syg aku tuk FAMILY & KENGKAWAN aku..

InsyaAllah aku x kn penah lupa...

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku