mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

tahniah KAMAL

~SALAM~

tanggal 11/11/2010.. result UPSR kuaQ....

sure smlm ati bak2 darjah 6 ni dok dubdabdubdab je..

tdo pon x senang..

yg leh tdo yg sure mimpi mcm2..

dpt 5A la.. dpt 5E pon ada... *hanya org yg alami ja tau

adeh2.. adat nk dpt result...

aku ada adik yg amek UPSR taun ni...

dia adik bongsu kami..

MUHAMMAD KAMAL..

Sekolah kt tempat yg sangat2 jauh dr family..

Dia sorg ja terlepas nun kt tepeng…

Mmg x jauh.. tp tuk budak darjah6…

Mmg jauh..

Aku respect rr dia adik aku sorg nih..

Kecik2 sanggup berenggang ngan mak ayah…

Haih22.. udah2 la membebel cik kinah..

MUHAMMAD KAMAL bin ABU SEMAN..

Dia dpt 3A..

Bg aku kira ok la result dia bnyak 2..

Dugaan taun exam dtg bertimpa2..

Awai taun ayah meninggal…

Dok jauh dr mak…*rindu x yah ckp la.. mesti meraung2 pnya….hehhe

Kt sana x tau la pa problem dia..

Dia ni berat mulut..

Nk ckp sepatah jenoh kna korek2 molut 2 suwuh ckp… *awatla x ikot akak ni x tau

Tahniah la kamal ek..

Kak mmg respect ka ang..

jgn peduli apa org nk ckp..

bangga dengan keputusan ang 2 k..

ALHAMDULILLAH…

Hope nnt dapat p skolah menengah yg baguih..

belajaQ rajin2 k..

mak, ayah, abg, kak, kak cik, abg kamen, kak ct..

suma SAYANG ang…

ingt 2 k..

~salam~

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku