mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 14, 2010

perasaan bercampor2..

emm.. 1st aku nk ckp yg sy epy sgt2 sbb sok aku balik!!!
mcm rindu gla.. padahal mingu lepas baru ja blik..
tp ttp rindu..
aku rindu kt manusia2 kt png...
yg pling aku rindu... en .ABU..
aduh2.. rindu.. rindu..

2nd aku nk ckp yg aku tkot..
sbb aku dh teringat sok da exam lg..
paper bm.. mcm bnyak kena hafal2..
otak aku keberatan tuk menerima bahan2 hafalan2 ni..
tp aku try my best..
perasaan epy dh pudar ckit.. adeh la...

e2 ja kot perasaan yg aku da skang..
k la.. mau smbung nulih2 RPH...
wish me luck!!

salam..

0 kata HATI:

Post a Comment

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku