mai FOLLOW

K.I.T.A

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 31, 2013

fuh fuh

Assalamualaikum...
sgt2 lama x update blog nih.. terasa cm nk update tetiba arini setelah sekian lama x bukak.. alkisahnya, aku skang dah makin2 bzz.. bkn ngan keje2 sgt.. tp ngan tdo.. hahah.. kepada tido?? sbb tmpt aku posting ni agak sejuk.. kul 8 malam dah berat mata.. cmna nk tunggu tgh mlm.. mmg bnyak cita2 yg kul  keatas aku dah x mampu tuk menonton.. hahah.. mempropakan diri je ang ni kinah..

bkn la nk propa sgt.. tp ni la 1st time nk jejak kaki kt negeri dibawah bayu nih.. pas2 lak ni la 1st time berjauhan yg sgt jauh dr family.. hahah.. x mo la cita ttg perjalanan aku yg sgt mencabar.. ahahah.. tp idak la nek speed boat bagai.. just redah bukit bukau n gunung ganang je.. haha..

RANAU, i'm coming.. hihi.. propa lg.. udah sampai pon... bak kata org sabah.. sampai suda.. hihi.. ok.. tmpt ni mmg la agak sejuk tp x sesejuk kundasang yg dapat menggigilkan manusia2 yg x biasa ngan kesejukan.. tp klu musin hujan ke berangin ke mmg gigil jgk la... nk mandi kena pk berkali2.. hahah.. ada ka patot.

setelah di selidik2.. SK Pekan 2 tmpt pertama aku akan berkhidmat.. skolah dekat pekan je.. tp bg aku ok la slagi org x kaco aku n aku x kaco idop org.. hahah.. selama sebulan kt sini.. aku happy la.. mak, adik badik suma jgn risau.. kinah ok n selamat kt sini.. hhihihi.. :)

lg bahagia aku kt sini.. dpt lak kwn2 yg leh la masok otak n kepala.. klu beli kt luaq mmg aku x bpa nk lalu la mkn.. tp klu masak kt umah 2.. wlaupon hanya telor dadar n bilis goreng.. bertambah2 aku..

aku sgt malas nk taip.. td x smpt nk warming up.. so jari jemari ni dah pon kepenatan n kelenguhan.. t aku update gmbo2 yg agak menarik bg aku la.. hhi.. :)



3 comments:

  1. rajin2 arrr update.. syok gak bc cite n pengalaman kwn2...hehehhe xkan nak mkn teur gorg je ari2. bakar ikan pun sedap oo...hehehe

    ReplyDelete

  2. Assalamualaikum..salam ziarah!!

    Jemput ziarah blog saya ;)
    http://supplementforall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Great Post. I have mentioned the same at Sarkari Naukri

    ReplyDelete

~~ ngok SYG~~

kiNah riZkiey
melly ft baim ---> catatanku
(Melly) Awan Awan Menghitam Langit runtuhkan dunia Saat aku tahu ternyata akhir ku tiba (Baim) Mengapa semua menangis Padahal ku selalu tersenyum Usap air matamu Aku tak ingin ada kesedihan Reff : (melly) Burung sampaikan nada pilu Angin terbangkan rasa sedih Jemput bahagia diharinya Berikan dia hidup (Baim) Tuhan terserah mau-Mu Aku ikut mau-Mu Tuhan Ku catat semua ceritaku Dalam harianku